It´s time to let go!

Damn vad dålig jag är på att blogg nu! Vad är detta?! Kan nog vara så att jag har annat för mig på kvällarna, men kommer inte riktigt på vad det skulle vara? Skuuuumt!

JO! Jag har börjat läsa en bok som heter Mr Touretts och jag. Tycker den är gött seg i början, men hoppas på att den blir bättre. Jag kan börja sträck läsa en bok men sen helt plötsligt i mitten av boken eller typ i slutet kan jag bara sluta läsa. Utav 3 av 5 böcker får jag aldrig reda på hur det slutar. Den senaste boken jag faktiskt läste ut var Star, en bok av Pamela Anderson. Inte för att den var super duper bra, men vid det tillfället hade jag ingen dator och jag ville inte se på alla kassa program oldiesarna här hemma kollade på.

Häromdagen på jobbet satt jag, Q (tjej) och Z (kille) och pratade om en Gretas, en gaybar i Göteborg. Jag kunde småskratta lite åt Z för han är som många andra killar. Dom tycker det är okej att folk är homo, fast så länge inte dom kletar på honom.  Då tänker jag såhär: Hur många tjejer är det inte om har lust att sparka in tänderna på en full och äcklig kille som kletar på dom? Gaaaaanska många skulle jag tro, men dessa tjejer går ju ut ändå även om detta kan hända. Nu är det inte så att jag menar att hetro killar behöver gå till gaybarer men om den största anledningen till att dom inte går dit, är för att dom inte vill att andra killar ska flörta med dom, så är det lite fjantigt tycker jag. 

Var uppe i the big city Mellerud i helgen och packade ner allt. Ska upp nu till helgen igen och städa och ta det jag har kvar i källaren. Det är rätt skumt att det känns så konstigt som det gör. Jag har ju inte bott där uppe på snart 8månader men när vi började att packa ner allt, fick jag lite panik. När lägenheten är borta, är Mellerud inte mitt hem längre.
MEN det är såhär att jag, Mikaela aka Blomman och hennes lilla dotter ska ev flytta ihop i en 4a. Mikaela är en brutta som jag har lärt känna via jobbet och är hon är 20 +. Det skulle faktiskt vara rätt roligt att bo ihop med någon som man inte känner helt, men ändå känner sig bekväm med. Tror att det hade gått kanon att bo tillsammans! Det gäller bara att man ha visa regler och allt sånt, men det har man ju i en familj oxå så det är inget som skulle vara något större problem tycker jag. Håller bara tummarna nu att det kommer fram en 4a som vi vill ha.



Detta är dom bästa skivorna man kan lyssna på när man flyttar! Tina Turner, Sweet, ELO, Journey och TOTO!

It´s time to let go. I´m moving on!



Haré!

Kommentarer
Postat av: peeLa

Hhaha. 20+ ska jag fan börja säga :) ahahha. !

2011-01-26 @ 20:30:32
URL: http://peela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0