Till punkt och pricka!

Jag vet, jag vet, jag veeeeet att jag inte ska lägga ner energi på människor som är totalt körda i huvudet, men jag kan inte låta bli att bli irriterad! Det är kanske en sån dag idag att jag stör mig på det lilla minsta folk säger eller gör.
För det första var det en gubbe på tv som var kristen, enligt han själv, som satt och diskuterade att en riktig kristen skulle följa bibeln till punkt och pricka. MEN han kunde inte förstå hur kyrkor kunde gå med på att viga homosexuella par. Denna frågan kommer aldrig att sluta diskuteras och det kan jag förstå för det kommer alltid finnas människor som inte accepterar andra som inte är lik dom själva. Men just detta med att homosexuella inte ska få gifta sig, kan jag inte riktig förstå hur folk tänker. Det är ju inte dom som ska leva ihop med en med samma kön. Visst, Gud skapade inte Eva och Eva eller Adam och Adam, men han skapade kärlek och det är väl det som är det viktigaste...Eller?

För den andra har jag inget annat att ta upp och för det tredje säger jag godnatt!

GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0