Så många frågor utan svar!

Jag har en riktig egohelg och det är rätt gött faktiskt. Igår skulle jag och pappa upp till Fontin för att jogga men det bidde inte så. Istället gick jag ner till Hemmakväll och hyrde 3 filmer, En blomma i Afrikas öknen, Pound Hound och Harry Potter and the deathly hallows. Den bästa var självklart En blomma i Afrikas öknen. Alltså daaaaamn vad bra den var!! Och jag kan säga såhär att kvinnan som hade huvudrollen, är en av dom vackraste människorna jag har sett på film!


Jag måste bara säga att jag avgudar människor som ringer till mig och frågar vem jag är, när det är dom som har ringt mig. Varför ringa ett nummer som du inte vet vem det är till och fråga vem det är om du inte vill något? Jag har fått två samtal den senaste veckan av både okända och "kända" personer. Den första vet jag inte om personen i frågan hade fått en hel puckfabrik i huvudet eller bara en stund av black out för den personen vet mycket väl vem jag är och ändå ringer och ställer en sån dum fråga.
Den andra, som var helt okänd för mig, ringde i förrgår och svamlade något om att jag och han skulle ha suttit ute på en krog mitt i veckan och pratat skit om en person som jag knappt känner. Försökte förklara att jag inte hade något som helst med det att göra, och tillslut så tror jag att han förstod att han hade ringt till fel person.

Alla skriver mycket om Norge och om det som har hänt. Det enda jag kan säga är att det är fruktansvärt jävla fuck up att detta har hänt, men tyvärr tror jag och många andra att detta är bara början på vad som kommer hända i Norden. 23/7 är ett datum som dom flesta kommer att komma ihåg.
Vila i Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0