Doooh!

Vart tar dagarna vägen?! Tyckte det precis var helg, fast inte är jag ledsen för att det är helg igen men tycker bara veckorna går så fort.
Idag var det ganska rörig på jobbet, Jag cyklade först till ena jobbet, där en personal möter mig i dörren och säger att jag ska till den andra jobbet. På väg dit, ringer samma person och säger att jag måste cykla tillbaka för en personal hade blivit sjuk, så det var bara att göra det. Sen när jag hade varit där i nästan 1h, blir en annan sjuk, så då blir jag tvungen att cykla till det andra jobbet igen! Och där spenderade jag min dag. Tur att man är flexibel och trivs på alla arbetsplatser! Och sen fick jag ju gratis motion på arbetstid, det är inte dumt!

Insåg precis att min lampa på toan har gått sönder och jag har ingen aning om hur man gör en felanmälan. Man måste göra den på nätet och jag förstår inte sånt...Dooooh! Och just i denna stund, såg jag precis att jag hade en rätt snygg granne på detta oxå. Liiife is goooooood!

HA DET GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0