Imorgon är det dags!

Det har gått upp och ner med att jag vill åka till P&L men nu finns det ingen återvändo. Är nästan klar med packningen nu och sen är det bara att vänta in morgondagen. Det som har fått mig att tvivla är att jag ska åka upp själv under en bussresa på 8h, men jag träffar säkert roliga folk under resan. Sen möter Katja och hennes kompis upp mig utanför campingen för dom landar samtidigt som mig. Det blir kanon detta!
Packning!
Hur fan ska jag få med mig allt?! Tog min största vandringsväska, men allt får ändå inte plats! Kommer säkert att packa om väskan femtonhundra gånger innan jag är klar, så kan ju hoppas att jag inte behöver ta med mig allt.
Jag kommer ev uppdatera er via facebook och sms till familjen så dom vet att jag lever. Annars hörs vi nästa vecka!
Ha det bra så länge, för det kommer jag att ha!!
Peace and love everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0