Överallt och ingenstans!

Oj! Det var ett tag sen som jag bloggade, men har inte haft tid till det. För att det inte ska bli ett långt inlägg, laddar jag upp lite bilder som visar vad som har hänt.



. 
Firade min födelsedag uppe i Mellerud och det blev grekiskt. Alla tyckte det var jätte gott. Väldigt lyckat!


Fettokaka till efterrätt.


Blev glad över alla presenter jag fick, men fallskärmshoppningen slår allt!!


Sen på kvällen blev det party. Förfest innan det var dags att gå till Wärs där Arvingarna spelade.


På min riktiga födelsedag, firade vi hemma i Kungälv.


Världens godaste smörgåstårta bjöd jag på. Mummma!


I onsdags åkte jag upp till Mellerud igen för att fira töttorna som tog studenten. Hänge med Linda hem och firade henne och på kvällen blev det fest på Wärs.


Igår åkte jag och pappa från Kungälv kl 05.15 för att åka upp till Mellerud och hämta mina grejer. Mamma och Madde åkte med ner till Kungälv för att hjälpa mig komma i ordning i lägenheten. Jag lägger upp bilder när det ser lite bättre ut.

Haré så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0