En eftermiddag i Björkås

En eftermiddag i Björkås, hemma hos Mikaela, består av halalkorv och hemmagjord potatismos med paprikakrydda och lite Marabou mango. Myckte trevligt må jag då säga! Hon får ett poäng för matlagning, men ett minus för att hon vill ha en kanin hemma som typ hoppar runt. Mannen som jag kommer att bli i hemmet, är jag tvungen att redan nu slå näven i bordet och våga vägra kanin inomhus! DET ÄR INTE OKEJ! Men kvinnan som hon kommer att vara, så får ju hon städa upp efter den. Mohaha!
Efter en god middag, gick jag iväg till gymmet och körde överkropp. Ååååh biff!
Jag måste bara ta upp en sak! Vad är det med folk och deras KNARKNAGEL?! Det verkar vara inne igen, så funderar på att skaffa en sån jag med. Jäkla vad cooolt! Har man en lång nagel på lillfingret betyder det att man är rik. Jag hade velat se Bill Gates eller Ingvar Kamprad med en knarknagel, det hade varit grymt!
Haré!

Kommentarer
Postat av: peeLa Aka Blomman!

Hahhaha. Jag dööör ! Okej jag ska inte köpa en fucking jävla kanin då! Men eftersom du är "mannen" i vårt kommande samboliv så får du det hårda mans jobbet att berätta det för Nea ! Mohahha ! ;)

2011-03-10 @ 19:11:48
URL: http://peela.blogg.se/
Postat av: Lajna!

Ööh nej! Skulle inte tro det va! All sånt känsligt snack får du ta hand om! ;)

2011-03-11 @ 16:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0