Full rulle!

Denna veckan är det fullt på schemat.

Måndag- Träning 1,5h.
Tisdag- Jobbar till 17 och efter det in till Guldheden för att kolla in lägenheten som jag ska bo i under April.
Onsdag- Träning
Torsdag- Hem till farmor och sen klippning
Fredag- Åka till Mellerud
Lördag- Ev synundersökning, sexparty och Wärs
Söndag- Hem till Kungälv igen.

Phuuu! Hade jag inte haft något att göra, hade jag klagat för det så nu ska jag bara vara nöjd över min vardag.



Börjar känna att träningen ger resultat, även om det är små framsteg. Har redan börjat lägga på 5-10 kg på vissa övningar, vilket känns awesome!


Jobbar på att få starkare armar och rygg för att kunna nå ett av mina mål, vilket är att kunna göra en Chin up.

Ska springa ner i källaren nu för att se till att jag inte eldar upp huset.

Haré!

Kommentarer
Postat av: Hannamurr

Thumbs up :D

2011-03-31 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0