Kexchoklad!

Det finns saker som jag går runt och tänker på som jag måste få svar på innan jag kan släppa det. Den första grejen är detta med en eller ett kexchoklad. Varför jag ens började tänka på det var för den här reklamenbilden.

 
"Hyr valfri film och du får köpa ett Kexchoklad för endast 1 kr!"
Ställde frågan på facebook och dom flesta sa en, men det fanns även dom som sa ett. Mycket underligt!

Den andra saker är denna. Jag stod och diskade idag när pappa kommer och sänker strålen på vattnet. Eftersom jag är en vandrande PMS bomb, blev jag irriterad och sa något tyket. Som svar får jag att det går inte snabbare bara för att vattnet sprutar. Men då tänkte jag att bajs på tummen för det blir den visst det! För om man ska tvätta en bil, inte fan tar man en liten vattenpistol och sköljer av bilen, utan man tar ju en högtryckstvätt. Det går mycket snabbare!

Där har ni vilka tankar som fastnar i mitt huvud. Här tänker man inte på Japan eller Gadaffi, utan om kexchoklad och vattentryck!



Nu blir det Antikrundan. Vet inte ens vad Greys eller BB är längre. Tittar bara på massa pensionärs program och går och lägger mig tidigt. Hej jag heter Lina och min kropp är 20 men min hjärna är 55+!

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0