Ny klippt, and i like it!

Vilken underbar känsla det är att ha nyklippt och färgat hår. I like it! Det är ungefär som förut, men det är lite förändringar i själva klippningen, annars är längden den vanliga.


Undrar när jag ska lära mig att ta hela bilder, men ni får nöja er med denna tills ni ser mig irl. 
 

Jag har hos farmor innan jag skulle klippa mig och käkade en riktig oldie middag. Kokt lax, kokt potatis och sås, mycket gott.
Båda mina stora systrar har fått ett smycke av farmor och idag var det min tur. Först hade hon en guldring med en vit pärla på, som hon hade fått när hon var klar med sin utbildning som underskötersna. Men det var inte riktigt min stil, så jag fick denna istället.


Vittguld med några stenar. Det är inte något som jag brukar gå runt med, men det är kul att ha något som har varit hennes. Denna ringen fick hon av våran farfar när pappa föddes.


Från ring till kakmonster. Dessa kakor är jag rent beroende av!

Det är Chokladkex med mint och när dom har legat i kylen är dom nåt så fruktansvärt goda!!



Ska se om jag kan vara vaken tills BB börjar, kanske kan se början iaf.



Haré!


Kommentarer
Postat av: Anna

Håret blev kanon!!!!



Så snäll farmor!!! Gulligt med lite historia bakom!!!



Ha en go helg!

Kram Anna

2011-04-01 @ 08:02:35
URL: http://bokedalensparadis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0