My heart is refusing me!

Är det något jag gör på helgerna, så är det att sova. Jag somnar oftast innan 22 på fredagskvällarna och på lördagar innan 23. Det är inte jätte rockigt, men fansen vad skönt det är när kroppen och hjärnan är helt utsövda.

Min helg:
Fredag, gick ut till Ytterby och tränade 1.5h, sen åkte jag hem och käkade mat och kollade på Så ska det låta.

Lördag, upp och hoppa 8.30, dra på sig arbetsbyxorna och sen 6h skogsarbete. Snacka om att kroppen var helt slut och vilken träningsvärk jag har idag! Gööött! Som belöning för arbetet, käkade vi på M&M.

Idag vaknade jag kl 7, inte så konstigt eftersom jag somnade tidigt igår. På dagens schema står det fika med Karin kl 14, innan det vet jag inte vad som händer.


Inte okej med mer snö!!


Ifredags bakade jag och Pia paj på jobbet. Muuums!


Hard work!


Första vårblomman har kommit!


Tycker jag känner lukten av kaffe nu, så dom andra har nog vaknat. Blir att sätta sig och kolla på Nyhetsmorgon och käka havregrynsgröt. Damn vad jag är gammal!!!!

Just nu är favvo låten "My heart is refusing me" med Loreen, en melodifestivalen låt.




Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0