En dag på stan!

Sov enda till 9.30 idag. Känns som om det var en evighets sen. Fick ett mess av Karin som ville fika inne i stan, så hoppade in i duschen och sen drog jag ner till bussen. Idag var det Göteborgsvarvet och det märktes överallt kan jag säga! Det var helt knökat på bussen med folk i tajta träningskläder. Ska väl inte klaga på det men det var väldigt trånigt både i bussen och deras byxor.
Mötte upp Karin på Drottningtorget och sen gick vi till ett jätte mysigt café som låg liksom på en liten innegård. Kanon fint ställe! Hade lite catch up time under tiden som vi käkade gott. Efter det gick vi runt i stan och bara pratade om allt möjligt, en del om jobb. Eftersom hon jobbar som lärare och jag som habpersonal, hade vi faktiskt ganska mycket att prata om för det inte så olikt ändå när man tänker efter.
När jag satt på bussen hem till Kungälv, fick jag reda på att det var crusing! Hur har jag kunnat missa detta?! Dåligt! Jag hann iaf åka in en liten stund och kolla på bilarna och sjunga med i några härliga låtar som fyllde hela stan.


Nu sitter jag här hemma och funderar över livet. Jag trivs väldigt bra med det jag har just nu, hade inte velat ändra på något. Det känns som om jag har hittat min plats, att Kungälv är stället jag kommer att bo i ett bra tag framöver. Jag har underbara arbetskollegor som verkligen hjälper mig på alla sätt och vis. Dom pushar mig till max och det behöver jag, dom får mig att växa!


Peace and love to you all!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0