Farmor!

Exakt hela arbetsdagen har jag jobbat med våran presentation. Imorgon är det dags att redovisa den inför alla. Kommer vara gött nervös, men det släpper nästan med en gång jag börjar prata.

Ska sova hos farmor under två dagar så det blir mycket prat om gamla minnen. Har kollar på över 300 bilder som är mellan 5-50 år gamla. Såg för första gången, som jag kan minnas, bilder på våran farfar. Jag träffade honom aldrig, så kan inte berätta något speciellt om honom förutom att han var som vilken dödlig människa som helst. Han jobbade som ambulansförare och farmor som undersköterska på röntgen. Hittade riktigt fina svart/vita porträtt på farmor när hon har på sin uniform. Men tyvärr får jag inte lägga ut dom för henne. Hon är anti internet, vilket jag förstår och respekterar, så dom bilderna får ni se som kommer hem till henne någon gång.


Är fruktansvärt godissugen och det blir inte bättre av att det ligger ungefär 3 godisaffärer inom en 10min radie. Men våga motstå godiset Lina, VÅGA!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0