Jag är så jävla grym!

Oja det är jag! Idag redovisade jag och Linus våran arbetsplats inför 50 personer och jag tyckte det gick jäkligt bra! Jag har egentligen inte problem att stå framför en grupp och prata när jag väl har börjat, men det är stunden innan jag tror att hela magen ska vända sig ut och in. Det bästa är att man växer som person av sånt här, även om det är liten grej. *Klapp på axeln*

Trött är bara förnamnet på vad jag är nu. Ska hjälpa farmora med mauden och sen ska vi slänga oss i var sin soffa och somna gott framför tvn en stund, innan det är dags att lägga sig på riktigt.




Madde, lilla jag och Sandra.



Dags för lax, spenat och potatis!

Haré hej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Lina du vart suuuuper grym!!!!



Åt du fisk igen................du blir grymt smart av detta!!!



Klem

2011-05-17 @ 20:04:33
URL: http://bokedalensparadis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0