Planerar inför 20års veckan!

Här är det inte bara en dag man fyller år, utan under hela den veckan kommer det att firas på olika sätt.
Just nu sitter jag och funderar på om jag verkligen ska önska mig det jag har tänkt på i flera år eller om jag ska backa ur. Det är såhär att jag vill hoppa fallskärm och har tänk i ett par år att det vill jag göra när jag fyller 20. Det kostar runt 3000 för ett hopp, men det är garanterat värt det! Men tror jag har bestämt mig för att det är det jag ska önska mig men jag vet inte. Hahaha. Jag har räknat ut att jag ska bjuda ca 20 personer till mitt kalas, och ger varje person 150kr så har jag råd att hoppa. Det skulle varit aaaaaaaawesome! Så nu vet ni det ni som ska planera vad ni ska köpa till mig. För övrigt önskar jag mig faktiskt inget speciellt.

Nästa grej är vad jag ska bjuda på. Den 28 maj på dagen ska jag fira med familjen och dom närmaste, det är då vi blir 20st. Funderar på att göra grekiskt plockbord, men även det är under betänkning. Det hade varit sjukt gott iaf! Taziki, grekiska köttbullar, oliver, ost, coucous, bröd och lite annat smått och gott.

Egetligen ska man inte planera utan man ska ta det som det kommer, men nu vet ni lite vad jag har planerat ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0