En lastbil med grekiska köttbullar!

Nästa vecka ska vi ha planeringsdagar på jobbet och då ska vi presentera våran arbetsplats för alla andra som jobbar inom DV. Har suttit och funderat till och från under dagen hur våran presentation ska se ut och precis på slutet av dan kom jag på det! Så jävla typiskt! Men jag hoppas verkligen det blir en bra och intressant presentation till slut. 

Sitter och kolla på "Så ska det låta" med The big boss och Kicki efter en riktigt god middag, hemmagjorda kycklingburgare. MMMMM!

Jag håller tummarna att det ska regna i helgen, så jag slipper denna jävla veden som ska hämtas. Känner mig oerhört lat, men jag kännder verkligen inte för det. Men jag sa att vi skulle börja tidigt, så vi blir klara tidigt för jag och Kicki ska göra en lastbil grekiska köttbullar och det lär ta sin tid.


Nej om jag skulle ta och somna i soffan snart, klockan är ju faktiskt över 21 nu.




Peace and love till alla, förutom till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0