Mmhm!

Idag har jag varit och kollat in lägenheten och jag tror detta kommer bli riktigt bra faktiskt! Längtar som bara den till den 1/6. Det var lagom stort för mig och jag tror jag kommer trivas kanon bra där med tanken på att det är nära till allt!
I måndags skickade jag efter anmälan till elen, men det blev fel så det slutade med att jag skickade 4 anmälningar till Kungälvs energi och en av dom 4 hade jag lyckats skriva rätt på. Tummen upp där!





Uppbyggnaden är den samma, men min lägenhet är spegelvänd kan man säga.



Beställde smörgåstårta idag och jäääääävlar vad dyrt det blev. 590kr för en 10-bitars!! Men vad fan, får tänka att jag fyller 20 en gång i livet och jag firar även lägenheten på samma gång. Sen har vi en far som gärna klämmer i sig hela den på egen hand, så risken att jag får slänga något är inte stor. Eftersom den tårtan kostade såpass mycket, får jag eller rättare sagt farmor göra tårtor som jag ska ha med mig till jobbet på måndag. Tötta farmor är bäst! <3

Nu blir det sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0