Boxning!

Min minisemester var väldigt lugn och ekonomisk. Jag åkte upp till Mellerud och träffade familj och vänner.
Jag var chaffis i fredags och jag fick köra en riktig streetcar. Jag vet inte vad dom egentligen heter, men den var trimad och fixad. Innan har jag aldrig riktigt fattat varför alla killar är så tokiga i såna bilar, men efter att ha kört en förstår jag MYCKET väl varför!! Jag kom upp i 130 på noll och ingenting och det kändes som om bilen flög! Vilken tur att jag inte skiter pengar, för annars hade jag fixat mig en sån bil och det hade säkert blivit min död.






Dags för boxningsgala! Kom gärna och kolla!!
Det är första galan för min del, så det ska bli riktigt kul att se hur det går till. Jag ska inte gå någon match men tror det var 3 från våran klubb som skulle gå matcher.



Haré göööööööööööööööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0