Fetar oss!

Jag började att städa, men på något vis hamnade jag framför datorn. Skamligt!
Visningen av lägenheten i söndags gick jättebra. Förutom tapterna som var dom fulaste mitt öga någonsin har skådat, var lägenheten i sig väldigt fin. Det bästa av allt var köket, det var ett kök! Till skillnad till vad jag har nu, vet inte ens om jag kan kalla det för kök. Under denna veckan eller nästa får jag reda på om jag får den eller ej. Håller verkligen tummarna för det!!!

Denna veckan har jag inte kunnat träna för jag har en super fjantig feber som vägrar att försvinna eller bli högre. Den bara är där och irriterar mig! Jag hade tänk att pierca mig idag, men det tyckte inte han som skulle göra den pga febern så det sket sig det med. Ska försöka komma iväg och få det gjort nästa onsdag istället.

På jobbet fetar vi oss något fruktansvärt! Förra veckan köpte jag med mig en stor låda med skumbananer och den tog slut på¨1.5 dag. Igår gjorde jag chokladkola som jag tog med till jobbet och dom försvann på bara en halv dag. Sen som grädde på moset, köpte en kollega en paradisask som vi började på innan vi gick hem. Meeeeen, den rätta vägen genom en människas hjärta är genom magen som är full med goa saker.


Haaaaaaaré hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0