Mini semester!

Som jag trodde, blev min helg riktigt bra! Syster Madde kom ner till mig i fredags och vi gick ut och åt med pappa på ett nytt indiskt/thai ställe. Det var verkligen jätte gott!
Lördagen spenderade vi mest i var sin säng/soffa. Väldigt skönt att bara få slappa en hel dag. På kvällen åkte vi in till Jessica och drack lite vin och tog en sväng till Subway.
Innan Madde åkte hem på söndagen, åt jag, pappa, Kicki och Madde på Heaven 23 som ligger på toppen i Gothia tower. En räkmacka för 200kr slank ner så fort så och åt även upp halva Maddes. Kände mig inte alls som ett svullo! Med en väldigt mätt magen, gick jag med Madde till bussen och sen gick pappa, jag och Kicki på konsert.
Jäklar var bra det var!!! Trots att det var ett coverband, var det sjukt bra och dom fick verkligen igång publiken efter ett tag. Men vad kan man förvänta sig när dom spelade Queen låtar!

Den här veckan jobbade jag bara igår och idag, för imorgon börjar min mini semester! Det blev inte riktigt som jag hade tänkt, men det spelar ingen roll för det är rätt skönt att bara vara oxå. Jag åker upp till Mellerud i några dagar för att kolla läget lite och kanske ta en liten fototur runt om i dalsland.

Dags att börja plocka ordning lite i hemmet och en väska. Bra att börja med det kl 22 på kvällen. Elller inte!!


Ha det gött allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0