Vilken brud!

På träningen idag kom det in en tjej som var rätt liten och på hennes väska hängde det ett par boxningshandskar. Jag antog att det var någons mamma eller flickvän som kom för att kolla så jag tänkte inte mer på det. Sen när vi höll på med sit ups, hör jag att det är någon som hoppar hopprep väldigt fort och när jag kollar upp så var den den tjejen (eller kvinnan ska jag kanske skriva). Jag säger bara daaaamn vad duktig hon verkar vara!! Inte bara för att hon hoppade väldigt bra, utan när hon skuggboxades var hon jättesnabb i rörelserna och fick med hela kroppen så det blev väldigt effektiva slag. Blev väldigt impad och kände mig ännu mer taggad till att träna så jag kan komma inärheten av hur bra hon var!
På fredag är det ju dags för boxningsgalan. Får se om jag kan hjälpa till med något eller om jag bara ska sitta och njuta av matcherna. Det är även Fitness mässan under helgen som kommer, men kan nog inte gå på den för att jag ska ev till Liseberg och julbord. Synd att jag inte kan klona mig!!
Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0