Jag kommer att kicka ass!

Jag har länge velat börja med kickboxning igen, men tyvärr finns det inte här i Kungälv. Däremot finns det vanlig boxning och igår fick jag äntligen tummen ur och kollade in det. Det verkade vara sjukt bra! Tränarna är 3 äldre män som verkar ha hjärtat på rätt ställe och det är en viktig egenskap hos tränare. Jag vill att dom ska push hårt, men inte till en överdriven gräns. En sån tränare har jag haft innan och det var ingen höjdare.
Det är mest killar och det har jag inget emot, för det är roligare att visa dom att jag inte är en liten mes som inte har någon kraft i slagen, istället för tjejer. Dock finns det fördelar fall det skulle vara så att det är någon eller några tjejer som tränar oxå.
På måndag börjar mitt första träningspass och jag ser verkligen framemot det!! Få slå ut lite av det jag har inom mig. Träningsdagarna är mån,tis och torsdag. Det kommer bli lite tajt att hänga med pappa upp till Fontin då, men ska försöka att ta det på ons,fredag och sön, fall kroppen går med på detta.

Oktober är min "vita" månad. Alltså inget intag av någon alkohol och det är bra för min ekonomi och hälsa. Jag hade tänkt att ha en godisfri månad oxå men det sket sig när jag var på Liseberg förra helgen och vann choklad.


Fan vilka söta ungar mina syskon tillverkar! Lilla Adam aka mini Hulk!


Trevlig helg allesammans!


Kommentarer
Postat av: Hannamurr

Sjukt bra!

2011-10-09 @ 10:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0