Jag är en sån kärring!

En av dom värsta sakerna jag vet är när någon har rätt när jag förnekar en brist jag har hos mig. Jag tycker att jag egenligen är rätt medveten om hur jag är och fungerar, men ändå förnekar jag när det är en brist jag inte kan acceptera. Det är ju inte världens grej så jag kan skratta gott åt det när jag väl inser att jag faktiskt är sån som reagerar på ett visst sätt eller vad det nu kan handla om.

 Imorgon drar packet till Ullared. Jag tror inte det blir någon utgång i helgen, det tar änna på krafterna att gå runt i Ullared hela dagen. Jag är en sån jävla kärring som inte pallar trycket efter en hel arbetsvecka! Får bli någon god fredagsmiddag och en tidig kväll, var sig jag vill eller ej.

Ja juste ja! Igår betalade jag in medlemsavgiften på boxningen, 1200 för ett HELT år. Då ingår alla träningar, resa till och från tävlingar, mat och boende. Det är riktigt billigt! Åååh jag tycker verkligen att det är jätte kul att träna i denna klubben!! Det har ni säkert fattat, men jag är bara tvungen att skriva det igen. Höhö!


Dags att ge mig av till Willys och "storhandla".

Ha en bra helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0