Gör en lista över saker du vill uppnå!

Att göra en lista över saker som man vill uppå och sen gå tillbaka till den för att se om man har gjort det, är rätt fräckt. Jag hade glömt bort att jag gjorde en sån lista i november förra året och när jag hittade den, ser jag nu att jag kan bocka av 4 saker från listan som jag har uppnåt. Grymt!

Listan från 2008. Målen klara under 08-11
(x) Ta körkort.
(x) Komma ifrån Mellerud.
(-) Åka till Hultan.
(x) Gå ner 5-8kg
(x) Flytta till Kungälv/Göteborg
(x) Ta studenten
(x) Skaffa jobb
(-) Göra lumpen
(x) Hoppa fallskärm
(x) Gå på konsert i Göteborg
(x) Åka till Linköping
(x) Gå på MMA-gala
(x) Pierca mig
( ) Skaffa mig en tattoo
(x) Få bättre självförtroende.

Lista från 2010
(x) Åka till Peace and Love 11
(x) Hoppa fallskärm när jag fyller 20
(/) Resa inom Sverige och övriga världen.
( ) Utbilda mig
(/) Skaffa lägenhet i Kungälv
(x) Köpa systemkamera
( ) Hoppa Bundy jump
( ) Bli gaddad


Lista från 2011
( ) Resa
( ) Hoppa Bundy jump
(?) Skaffa en tatuering
( ) Spara ihop till 50 000kr
( ) Få förstahandskontrakt på en lägenhet
( ) Få fasttjänst
( ) Springa Göteborgsvarvet
( ) Åka på Stockholm pride

Om några år får vi se om jag har lyckats uppnå det som står på den nya listan. Tror inte det kommer vara speciellt svårt precis eftersom det inte är några " jag vill rädda världen" mål men ändå såna som man inte gör varje dag.

Peace to you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0