Gud må vara med mig!

Svar till Madde: Oja det är fruktansvärt skönt att bli av med lånet. Nu kan jag lägga pengarna på annat, kanske skulle ta och börja röka ;) Haha. Du är snart klar med ditt oxå, om några år höööhöö!

Jag lyckades glömma det mesta jag skulle ha med mig från jobbet idag. Bra jobbat där!! Jag har läst ut "Jag kan själv"-boken och om jag hade fått med mig dom andra två böckerna hem hade jag börjat på dom idag. Men bajs fick jag på tummen!
Gick hem till the real oldie efter jobbet för att leta upp lite bilder och vara lite social med henne. Påvägen dit höll jag på att bli överkörd av min kära gamla vän Grönexpress som var 2m ifrån mig! Och då överdriver jag inte! Jag gick där i min egna lilla värld samtidigt som jag rockade loss till Hoffmaestro, så det är inte konstigt om jag missade en stor jävla blå buss som kom farandes. Vad har vi lärt oss av detta? Joo att antingen får bussarna utrustas med madrasserade sidor så jag inte blir jätte skadad fall dom kör på mig eller så kanske jag ska sänka volymen och eventuellt ta ut en snäcka ur örat. Jag bör föra en dialog med västtrafik för att se om dom kan fixa detta med madrasserade sidor, för det verkar vara den lättaste lösningen.


IQ som en fiiiisk!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha ja eller IQ fiskmås;) Ja jag har ju nåt år kvar iallafall, så nu ska du inte vara sån din muppis... Hela 17månader räknade jag precis ut hahaha...

2011-09-17 @ 21:54:36
URL: http://www.allaboutus.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0