Jag har hoppat från 4000m!!

Det går inte att förklara hur jäkla grymt det var att hoppa fallskärm! När jag satt uppe i planet var jag helt cool lugn och tittade ut på den fina utsikten. Allt var lugnt fram tills dom öppnade dörren och det försvann personer framför mig rätt ut i luften. När det väl var min tur, hann jag inte ens tänka utan hjärnan stängdes bara av och jag har nog aldrig haft ett sånt stort leende på läpparna som jag hade under fritt fall som var på 45-50 sec! Helt sjukt!


Tyvärr fick jag inte med mig filmer eller några bilder hem men dom skulle skicka en dvd på posten som jag får nästa vecka. Annars kan ni hitta lite bilder och klipp på facebook så länge som mina syskon har laddat upp.



Underbar upplevelse som jag sent kommer att glömma!! Jag rekommenderar alla att prova detta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0