Dust in the wind!

Missade träningen i måndags för jag var helt upp i "Att älska som en porrstjärna". Läste ut den samma dag och började på en ny som heter "3o96 dagar". Den handlar om en tjej som blir kidnappad och får bo i en källare i 8år där hon utsätts för fysik och psykisk misshandel. Kan inte säga så mycket om den just nu, för har inte kommit så långt men den verkar rätt okej.

Igår på tränigen fick jag mycket beröm av tränarna, såpass mycket att dom tyckte det var dags för mig att få en boxarbok. Det betyder att jag inom kort kommer att få en hälsoundersökning och efter det kan jag börja tävla!! Dom sa att från då jag har varit på undersökning tar det ungefär 2-3 månader innan första matchen är och det känns skönt ändå, för då hinner jag att förbereda mig bra både mentalt och fysikt. Ååååh vad spännande det kommer att bli!!

Det måste vara så att jag dras till upptagna människor eller att dom dras till mig. I helgen träffade jag en som det klickade bra med, men efter en stund visade det sig att personen var i ett förhållande sen 4 år tillbaka. Jaaaa vad bra eller inte!! Hade inte alls ågren dagen efter (ironi) , men sen tänker jag att jag inte kan ta ansvar för andras handlingar. Fast ändå är det omoraliskt av mig...RÖÖÖÖÖÖÖV oxå!

Detta är sista månaden som jag har vik på 100%. Jag skrev på papper om avskedning igår, men det betyder inte att jag inte kommer jobba kvar inom DV. Det kanske blir så att jag bara har några dagar, eller så går jag på timmar igen. Sålänge har jag något jobb överhuvudtaget är jag nöjd!
Det var det jag hade att dela med mig.

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0