Måndag igen!

Tillbaka till jobbet efter helgen, inte alls utvilad!
Jag har funderar ett tag nu vilken "diet" jag ska köra på. Det blev viktväktarna, för jag har provat det förut och det har fungerat. Skrev in mig i fredags och började i lördags. Det var väl kanske inte jätte genomtänkt med tanke på att jag var ute på kvällen, men sen åt andra sidan så klarade jag mig på mina points under kvällen så nu vet jag hur mycket jag kan dricka utan att överstiga pointsen.
Var som sagt ute i lördags, eller ute och ute. Jag åkte in kl 22 och kom ut från Gretas kl 22.30 för att dom jag var med hade förfestat sen typ 16-17 så dom var bra i gasen när jag kom. Så vi drog hem till en och var där istället. Somnade inte riktigt förens runt 5 och vaknade igen vid 8-9 så var gött seg igår och även idag kan jag lova!!
Sov en sväng nu efter jobbet för att jag ska orka ta mig till träningen sen.

Jag gillar inte ordet "dejta" för jag kopplar det med hög förväntningar och allt sånt krävande. Sen tänker jag att en typiskt dejt är att få och fika eller något sånt och det är det värsta jag vet!! Inte om jag känner personen sen innan, men om jag inte gör det, tycker jag det är fruktansvärt att gå och fika. Vad får man ut av det?? Jag vill hellre då hitta på någon aktivitet, tex som att bowla eller något sånt. Bara man inte sitter och glor på varandra på ett café någonstans. Är det 3-4 dejten så fine, men inte dom två första!!
Anledningen till att jag tog upp det var att jag börjar mer och mer fundera på att börja dejta. Att hitta någon att dejta är inte jättesvårt, men att ha tiden till det är annorlunda. Veckodagarna är oftast full bokade och även helgerna, så det handlar kanske mest om att prioritera dejtning före något annat. Hmm ja vi får se vart detta leder!

Jag har en bra vecka framför mig. Idag var jag på mitt första möte som fackombud. Det var väldigt intressant att höra hur allt fungerar och höra olika diskussioner. Sen är det träning som står på schemat och efter en veckas arbete, kommer ju en till helg!!!! På fredag är det KAPTEN RÖD som gäller och ev utgång. Lördag är det utgång till ett ställe som heter Sagabar som bara är öppet en gång i månaden, om jag har fattat det hela rätt, och det lär bli sjuuuuukt mycket folk och det kommer grymma DJ:s!

Det ska va gött att leva, annars kan det kvitta!!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0