Saga bar!

Kapten Röd var fruktansvärt bra i fredags! Jag stod inte stilla en sekund när han spelade. Den killen vet verkligen hur man får med publiken på rätt sätt. Det var inte nog med att han rockade loss, utan under en låt kom Promoe ut på scenen och det gjorde konserten ännu bättre! Kapten Röd ska spela på Stora scenen på Liseberg i september och det får jag inte missa!!
Efter konserten drog vi vidare till Gretas för att lyssna på Pandora. Ni som inte vet vem det är, så kan jag säga att hon gjorde några hits på 90-talet som man känner igen lite sådär när man hör dom. Men den spelningen var inte alls något att hänga i granen. Kanske för att vi precis hade varit på en av dom bästa spelningar ever, så hon var bara en flopp!

Igår gjorde en gammal barndomskompis, Jocke, debut i Melodifestivalen med en låt som han var med och skrev. Tyvärr gick den inte vidare, men den kommer absolut gå varm på radion och i mångas hörlurar! Kyss mig med Axel Algmark! Finns ute på Spotify nu!
När jag hade hejat klart, åkte jag in till stan för att vänta på några från Trollhättan för att sen gå vidare till Saga bar.
Det var rätt kul men tyckte att lokalen var lite väl stor så det gav inte riktigt party känslan. Men det hindrade inte mig från att dansa som bara den på dansgolvet med massa härliga människor!
Jag kollade på mitt kontoutdrag nyss och fick lite smått ångest, fast åt andra sidan har jag haft en jätterolig månad så det är värt pengarna!

På onsdag är det min sista anställningsdag och jag har inte fått något riktigt svar på vad som händer sen. Det ryktas om att jag ska få fortsätta fast inte på 100%. Men jag vill inte ta ut något i förväg, utan när jag har kontraktet i handen då kan jag andas ut.

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0