Första träningspasset!

Damn vad skönt det var att träna idag!! Har ju inte tränat på 5-6 veckor och det kändes. Dock tyckte inte tränarna att jag skulle köra slut på mig nu dom närmaste träningarna med tanke på att jag har varit sjuk, men det var svårt att hålla igen.
Jag hade tänkt att jag skulle komma ut på en promenad innan frukost, men det slutade med att jag försov mig istället och vaknade 06.50 och min skjuts gick 07.05. Snacka om att jag är grymt snabb på att göra ordning mig under bara några minuter. Ska snart skriva en bok om det!
Återigen har jag målet att jag ska komma upp imorgon på promenad. Jag ska ha det målet tills jag klarar det!!
Ha det heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0