Laserdome!

Är riktigt stolt över mig idag. Imorse kom jag ut på en promenix på 30min innan frukost! 10poäng där! Ska verkligen försöka komma ut imorgon innan jobbet oxå. Fast jag har varit riktigt jävla onyttig idag, så där försvann dom 10 poängen igen...
Vid 14 tiden kom David och hämtade mig, köpte Donken, åkte hem till Jessica och käka för att ladda upp inför 40min Laserdome!! Det var riktigt kul och VÄLDIGT svettigt! 40 min gick väldigt fort, men hade nog inte orkat hålla på mycket längre. Vi ska lätt göra om det och ska förska få med oss några mer. Jag vann inte över alla, men jag vann iaf över Jessica och David *nöjd*
Denna veckan börjar jag äntligen på mitt träningsschema som jag gjorde i December. Ska verkligen bli kul och se hur kroppen reagerar på det! Wiiiie!
See yaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0