Gott nytt år!

En mycket trevlig nyår! Men gammal som jag börjar bli orkade jag inte vara ut lika länge som dom andra. Det är jag glad för idag,  när jag vaknade upp och inte var bakis! Gött mos!
Let´s paaaaaarty!
Mycket dans och MYCKET FOLK! Vi var på ett ställe som var 3 våningar och det var fullt med folk överallt! Under tiden som jag stod där på dansgolvet slog det mig att fall det skulle börja brinna, hade chansen att komma ut inte varit så stor. Skönt att allt var lugnt trots folkmassan!
Det är riktigt skönt att jag har Jessica och David som bor inne i stan, för då slapp jag åka hem till Kungälv. Vi har haft en riktig slappisdag med pizza som frukost (otippat eller hur!), Hangover 2 och Karatefyllan som har gått varm på tvn. Underbar dag!
En sak som slog mig förut var att på fredag är det ju röd! Alltså jobbar jag bara 3 dagar denna veckan! Niiiice! Tänkte att jag skulle börja skriva en bostadsannons nu i veckan som jag kan skicka in till Kungälvbostäder så det blir gjort. Måste lägga ner ännu mer tid nu på att hitta något nytt.
Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0