Dåliga beslut får man ångra i längden!

Det blev en mycket lugn helg i Mellerud. Sov och umgicks med mina syskon mesta delen. Skönt att ta det lugnt en helg iaf.
Idag var andra intro dagen på det nya jobbet och det gick kanon. Känns faktiskt väldigt bra att jobba där för personalen är jätte goa och roliga och det underlättar verkligen! Nästa gång jag jobbar där är på onsdag och då är det 14-21 som gäller.
Eftersom att jag var så jävla smart för någon helg sen och slog på massa saker, så ska jag nu inte träna boxning på ett tag för att mina händer har inte läkt, så återigen är dom jättefina och blåa. Måste ev röntga handen för att se så att jag inte har pajat knogarna. Bra dääär!!! IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha det bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0