Oj!

Oj! Det är snart 2 månader sen som jag bloggade sist, men jag har varken haft tid eller lust för skriva något.
I påskas var jag helt trött på allt som hade med tjejer att göra, alldeles förmycket drama! Men när jag minst anade det, på påskafton, träffade jag Frida. Efter en del om och men, blev vi tillsammans en månad senare och nu ska vi flytta ihop! <3 Eller....?
Jag tänker väldigt ofta tillbaka på dom tjejerna som har gjort mest avtryck och försöker se vad jag kan göra annorlunda denna gången så det inte skiter sig med en gång. Och efter måååånga terapisamtal med min mamma och syskon, som jag ringer dagligen, går det faktiskt väldigt bra. Jag tar inte ut saker i förväg, utan tar det som det kommer. Jag nojar mig nästan ingenting för saker och ting. För en gång skulle känner jag mig väldigt självsäker och jag gillar det!
Till helgen ska jag flytta till Ytterby. Vill inte alls flytta ifrån min fina lägenhet, men det finns inte så mycket att göra åt det. Det kommer säkert bli bra ute i Ytterby oxå.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0