Sambo!

Sambo, det trodde jag aldrig att jag skulle bli men nu är jag det! I söndags flyttade vi ihop och en vecka senare så är nästan allt på sin plats.
Frida har fått mig och slänga en hel del saker. I början gillade jag det inte alls men nu letar jag nästan efter saker som jag kan slänga.

Vi har även fått tillökning i familjen av en katt som heter Sid.
En vän till mig hade hittat honom ute och kunde inte låts bli att ta med honom hem. Fast hon hade redan två katter så hon la ut en bild på Facebook och frågade fall någon ville ha honom. Jag tyckte han var så fruktansvärt söt så var bara tvungen att ha honom. Så nu är han här, liten, söt och underbar!

1månad och 3 dagar kvar tills vi åker till Thailand! Under tiden vi är borta ska Matilda och hennes pojkvän bo här och ta hand om lilla Sid!

Det var den uppdateringen!

Puss och kaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0