68 dagar kvar!

Slut för idag, tack för idag! Avslutade nyss mitt sista schemapass på boendet som jag har jobbat på under våren och sommaren. Jag valde att sluta gå på schema där för jag har börjat läsa två ämnen på KOMVUX. Det hade blivit alldeles för mycket att jobba över 100% och läsa 200poäng. Men jag kommer fortsatta som timvikarie där, så jag kan bestämma lite själv när jag vill jobba extra.

Längtan efter semestern är enorm nu! Det känns verkligen att jag går på extra batterierna nu. Det känns i hela kroppen och framför allt i huvudet. Bara 68 dagar kvar så ska lägga in en högre växel nu ända tills dess.

Om nästan exakt en månad blir jag sambo med Frida. Jag har en kollega som ska hyra ut sin lägenhet i andrahand i ett år, så varför inte prova på att bo ihop om vi ändå är tillsammans.
Första reaktionen som jag fick av att vi hade chansen att flytta ihop, var inte den bästa. Det gick alldeles för fort fram, men när jag hade funderat en stund tänkte jag varför inte prova? Det värsta som kan hända är att vi gör slut, men gör vi det så var det ju inte menat.
Nu är jag jätteglad över mitt beslut att flytta ihop med Frida och är förväntansfull på vad som komma skall!

Tack och hej för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0